Hengsten, merries en veulentjes!

Afgelopen weekend was ik ferm in mijn nopjes: we hadden een fotoshoot met een schitterende arabo-fries en een veulen, en die wonen op een pension met massa’s paarden! Ik wist niet waar eerst gekeken…! Zowel de hengst als het veulen werkten goed mee, en ook de andere paarden zorgen voor een show waar mijn hart even sneller ging van slaan.
Het is niet echt een geheim dat de paarden mijn eerste en grootste liefde zijn… dus ik ben bezig met een projectje in die richting. Meer kan ik voorlopig nog niet zeggen… maar in afwachting heb ik wel een paar kiekjes van deze edele viervoeters!

1D_L7530_bew_small

1DS_6671_bew_small

1DS_6497_bew_small

1D_L7542_bew_small

1D_L7837_bew_small

1DS_6351_bew_small

~ door kiekje op juni 24, 2009.

Geef een reactie

 
