Eindelijk!

Ja, het is zo ver! Een dikke maand later dan normaal, maar het eerste kleur in de tuin is zichtbaar! De barre en langdurige kou van afgelopen winter heeft me een aantal dierbare planten gekost, maar de krokussen… die laten me nooit in de steek. Ik ontdekte naast het vijvertje ook stralend blauw deze week: juist ja, daar had ik kleien irisjes geplant… was ik al helemaal vergeten. Een hele aanwinst, dat schitterende blauw maakt veel goed!
iris

~ door kiekje op maart 3, 2009.

Geef een reactie

 
