Kiekje blogt!

Het is hip, en wie heeft er tegenwoordig geen eigen blog eh… wel, wij. Ik zag er eigenlijk het nut niet van in, was een website dan niet genoeg? Ja, eigenlijk wel, behalve als je ook wat te vertellen hebt. Daarom had ik 2 goede voornemens: ten eerste zou ik een nieuwe website maken, en ten tweede een blog, zodat de rest van de wereld ook eens kon meegenieten van de giga’s fotomateriaal dat we ondertussen samen hebben geschoten.

Zoals het wel meer gaat met (mijn) goede voornemens, kwam ook dit er niet van… tot september 2008! Toen was het zo ver: onze trip naar de westkust van de Verenigde Staten! Ik keek al jaren uit naar deze reis, en wou een soort reis-blog maken, voor het thuisfront. So I did! De blog staat nog steeds online: http://kiekjeblogt.blogspot.com/

Daarna kwam de nieuwe website… waar ik toch wel trots op ben! http://www.kiekje.be/

En nu dus bloggen… benieuwd of we dit gaan volhouden 🙂

~ door kiekje op juli 25, 2008.

Geef een reactie

 
